Log ind
Udfyld dit brugernavn og kodeord:
Brugernavn
Brugernavn mangler
Kodeord
Kodeord mangler
Menu
Oversigt
Søg
Megafon
Forum
Apper
Om
Bliv medlem
Log ind
68 Indlogget nu
Danmarks største mødested for kristne
Log ind
Bliv medlem
Seriøsfyr siger:
Esajas' Bog: Vær ikke bange, for jeg er med dig. Tab ikke modet, for jeg er din Gud. Med min retfærdige hånd vil jeg styrke, hjælpe og beskytte dig.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Sjove ting
> Debat
Oprettet 02-02-2025 af
Sojourner
, mand, 61 år, Region Midtjylland
.
Snemanden..
Min dag kort fortalt...
Det havde sneet hele natten så klokken...
8.00 Lavede jeg en snemand
8.10 Gik en feminist forbi og spurgte mig, hvorfor jeg ikke lavede en snekvinde
8.15 Lavede jeg en snekvinde
8.17 Klagede min feministiske nabo over snekvindens fyldige bryster og sagde, at det objektificerede snekvinder overalt
8.20 Lavede bøsseparret længere nede af vejen en voldsom scene og klagede over, at det lige så godt kunne have været to snemænd
8.22 Kom en transseksuel person forbi og spurgte, hvorfor jeg ikke bare lavede én snemand med aftagelige dele
8.25 Klagede veganerne for enden af vejen over snemandens gulerodsnæse, da grøntsager er mad og derfor ikke skal bruges til at dekorere snemænd
8.28 Blev jeg kaldt en racist, fordi sneparret er hvidt
8.31 Krævede den ældre muslimske herre på den anden side af vejen, at snekvinden bærer en burqa
8.40 Ankom politiet og oplyste mig om, at nogle personer i nærområdet var blevet stødt og havde indgivet en anmeldelse
8.42 Klagede min feministiske nabo igen og påpegede, at snekvindens kosteskaft skulle fjernes, da det gav udtryk for at snekvinder hørte til i hjemmet
8.43 Kom en repræsentant fra Ligestillingsnævnet forbi og truede mig med en bøde grundet flere anmeldelser mod mig
8.45 Kom et TV-hold fra DR og satte kamera op. De spurgte mig om jeg kendte forskellen på snemænd og snekvinder. Jeg svarede snekugler og kaldes nu en sexist
9.00 Var jeg i nyhederne som en formodet terrorist, racist, homofob og provokatør, hvis eneste mål er at skabe uro og civil ulydighed
9.10 Blev jeg spurgt, om jeg havde nogle medskyldige? Mine børn blev fjernet af de sociale myndigheder
9.29 Marcherede og protesterede medlemmer af den yderste venstrefløj ned af vejen, mens de krævede, at jeg halshugges
9.47. Kom politiet forbi, og ville lukke "festen" pga. forsamlingsforbudet. Og der blev udleveret bøder..
Svar
|
Citere
|
Advare
|
Overvåg
Svar på indlæg
Ingen svar på nuværende tidspunkt.
Seriøsfyr siger:
Esajas' Bog: Vær ikke bange, for jeg er med dig. Tab ikke modet, for jeg er din Gud. Med min retfærdige hånd vil jeg styrke, hjælpe og beskytte dig.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonce
Hvordan finder man kærligheden på nettet
|
Sådan skaber du en attraktiv profil
|
Det perfekte profilbillede
|
Sådan får du succes på en datingside
|