Her kan du skrive en meddelelse som vil vises for alle på KristenDate.dk.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Oprettet 31-12-2024 af Anonym.
Useriøse medlemskaber
Hej KristenDate
Jeg opfatter KristenDate som en seriøs datingside. Jeg synes at admin skal til at rydde op i useriøse indlæg og opslag. Opslag der er deciderede ikke-religiøse og hånende overfor kristendom og datingopslag der ser fake ud. Nu prøver jeg KristenDate i 3. mdr. og hvis hjemmesiden ikke forbedres eller ikke lever op til dens formål, må jeg jo stoppe. Men jeg giver den en chance i 3. mdr.

Svar på indlæg

Anonym
#1. Postet 03-01-2025 af Anonym
Godt skrevet.
Sojourner
#2. Postet 03-01-2025 af Sojourner

... Så nu skal vi bruge den Skandinaviske Inkvisitionen - (ikke den Spanske Inkvisitionen)

Hvem laver guidelines for hvad der er kristeligt og hvad ikke? Og ud fra hvilke kriterier?

Hvad er "hånende overfor kristendom" og hvad ikke? Ud fra hvilke kriterier?

"Religiøs/religiøsitet" betyder at overholde regler og bud hvorved man bliver frelst. - hvilket så ikke er lig Jesus/frelsesgrundlag i Bibelen.

"Datingopslag der ser fake ud" og ud fra hvilke kriterie ER de fake?
SER fake ud...??

Dårlig stavning?
Dårlig grammatik?
Manglende profilfoto?
For megen religiøs brok?

Er "jeg giver det 3 måneder og uden forbedring stopper jeg" en trussel (eller et løfte)?

Jeg synes dit indlæg er ret u-igennemtænkt og ret useriøst.
- og et der bør slettes af admin ud fra dine egne kriterier..

Mvh Sojourner
Anonym
#3. Postet 03-01-2025 af Anonym
SoJourner eller Nomade!
Du er måske naiv.
Dette platform er fyldt med falske profiler.

Kig op. Måske du ser lyset!
Sojourner
#4. Postet 04-01-2025 af Sojourner
SoJourner eller Nomade!
Du er måske naiv.
Dette platform er fyldt med falske profiler.

Kig op. Måske du ser lyset!

Hej Håb2025.

Nu er jeg ikke lige klar over hvem ham/hende den anden (Nomade) er, så jeg kan kun svare på egne vegne...

Det er nemt og let at være så naiv at man tror man bare kan slynge påstande ud om at "denne platform er fyldt med falske profiler" uden på nogen måde at (kunne) komme med beviser.
Jeg er indtil videre stødt i 6 scammere der derefter har fået lukket deres profil efter de blev rapporteret af undertegnede.
Hvilket i øvrigt er den eneste (rigtige) måde at håndtere dem på.

Så gør dog noget ved det i stedet for at skrive i lange baner både her og i Megafonen. Du tror da vel ikke KristenDate vil bruge tid; kræfter og penge på at gennemgå alle profiler bare fordi du skriver her og i Megafonen? Det er da hvad jeg vil kalde naivt at tro..

Mvh Sojourner
Anonym
#5. Postet 04-01-2025 af Anonym
Sojourner
Vi er nogle som synes at du er blevet for meget herind!
Kan du venligst dæmpe dig lidt?
Sojourner
#6. Postet 04-01-2025 af Sojourner
Sojourner
Vi er nogle som synes at du er blevet for meget herind!
Kan du venligst dæmpe dig lidt?

var der vist en fake profil/scammer mere, der forlod os.

Ses af at profilen nu er "Anonym".

Mvh Sojourner
Brandmanden
#7. Postet 04-01-2025 af Brandmanden
Jeg er meget enig i, at der er mange kvindlige fake profiler på Kristen Date
Det er så nemt at gennemskue en profil er fake, dem som mener som andet anser jeg som naive og blåøjet!
Sojourner
#8. Postet 04-01-2025 af Sojourner
Der er stadig ingen der er kommet med andet end "der flyder med" udtalelser omkring mængde af fake (kvindelige) profiler. Hvilket mildt sagt er en voldsom overdrivelse.

Ja, der er scammers (fake profiler) på denne datingside. Det er der vist ingen tvivl om. Ingen benægter det.

"det er så nemt at gennemskue en profil er fake. Dem som mener som andet anser jeg som naive og blåøjet"..

-... men når de nu er så nemme at genkende, hvad er problemet så?

Kan I/du ikke finde ud af at rapportere dem..? Eller er det bare nemmere at copy and paste i Megafonen angående hvad der flyder her?

KristenDate sletter alle de scammers som bliver rapporteret. Det er min erfaring.

Så jeg synes det er på tide at gøre noget reelt ved det i stedet for bare at snakke om det.

Sojourner
#9. Postet 05-01-2025 af Sojourner
Jeg er meget enig i, at der er mange kvindlige fake profiler på Kristen Date
Det er så nemt at gennemskue en profil er fake, dem som mener som andet anser jeg som naive og blåøjet!

Ang. falske profiler: Læs KristenDate Admin indlæg under TILBAGEMELDING ---> FALSKE PROFILER.

.. så kunne vi måske ENDELIG få lidt ro på her og i Megafonen..?

Desuden er FALSKE PROFILER ikke emnet i oprindeligt indlæg.

Derimod diverse INDLÆG her på FORUM

Mvh Sojourner
Anonym
#10. Postet 10-01-2025 af Anonym
Hej!
ordet kristen indgår i datingsidens navn, deraf forventer jeg også at den en dating app for mennesker der har et kristent udgangspunkt. Du ligger nogle ord i munden på mig som ikke er ok.
Jeg tilhører hverken den ene eller anden retning. Hvis jeg er noget så er jeg medlem af folkekirken og i mere grundtvigsk retning. Det at være kristen opfatter jeg meget bredt og ikke ekskluderende. Men når der kommer deciderede angreb mod min og andres kristendomsforståelese så er det et forkert forum at tale ind i, for hvad menes der så med kristen date? Jeg har heller ikke noget imod en frisk diskussion, men hvis man taler direkte imod andres kristentro, så må man finde et andet forum. Jeg truer ikke, men hvis man ikke er tilfreds med et medlemskab må det jo ophøre.
Her kan du skrive en meddelelse som vil vises for alle på KristenDate.dk.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonceAdam og Eva