Seriøsfyr siger: Kast din byrde på Herren, så vil han bære den for dig. Han lader ikke de gudfrygtige bukke under. Aldrig i evighed. Salmernes Bog 55:23
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Sojourner
Oprettet 29-09-2024 af Sojourner, mand, 60 år, Region Midtjylland.
Hvordan få kontakt uden at betale?
Tænker der er mange profiler her, der ikke har været logget ind de sidste 2 - 6 måneder.
Hvorfor?
Er stedet her for kedeligt; for få aktiviteter; for lidt/få muligeheder for at agere i fælles plenum?
Og derfor giver man op og kommer ikke tilbage?
Der er en del der har forladt sitet. De står kun opført hvor de selv har skrevet en tekst eller et svar. Står bare som "Anonym".
Jeg har valgt at betale/mdr for at kunne læse evt meddelelser. En chance for at lære et andet menneske at kende som MÅSKE...

I al fald er det OS her på sitet der har indflydelse på vores chance for møde et andet menneske. Lære andre at kende som har det samme ønske som os: tosomhed.

- jeg kan bare lukke kortet og få mig et nyt betalingskort den dag jeg ikke mere vil lade det køre via automatisk månedlig betaling.

Kommenter venligst ;-)

Svar på indlæg

Sojourner
#1. Postet 29-09-2024 af Sojourner
... og nej, jeg får IKKE procenter af købt adgang LOL ;-)
Seriøsfyr siger: Kast din byrde på Herren, så vil han bære den for dig. Han lader ikke de gudfrygtige bukke under. Aldrig i evighed. Salmernes Bog 55:23
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonceAdam og Eva