Anonym
Oprettet 09-05-2024 af Anonym.
Hvad er jeres position vedr. situationen i Israel?
Vil bare høre hvad I tænker.

Svar på indlæg

DDH
#1. Postet 23-05-2024 af DDH
Palæstinenserne og israelerne er af samme slægt; EDOM. De er begge raceblandede og ikke en del af Yahwehs pagt med Israelitterne, de moderne Europærere og deres efterkommere, så vi skal ingen holdning have til dem. Vi skal bare lade dem udslette sigselv, for i sidste ende vil Yahweh tilintetgøre dem alle alligevel. Vi skal KUN kære os om vore egne, dem som hører til den hvide adamiske race.
Anonym
#2. Postet 25-05-2024 af Anonym
Hvor stå der det?
DDH
#3. Postet 29-05-2024 af DDH
I bibelen.
Anonym
#4. Postet 02-07-2024 af Anonym
Palæstinenserne og israelerne er af samme slægt; EDOM. De er begge raceblandede og ikke en del af Yahwehs pagt med Israelitterne, de moderne Europærere og deres efterkommere, så vi skal ingen holdning have til dem. Vi skal bare lade dem udslette sigselv, for i sidste ende vil Yahweh tilintetgøre dem alle alligevel. Vi skal KUN kære os om vore egne, dem som hører til den hvide adamiske race.
forstå jeg det du skriver rigtig? Maner du at Jesus dødt er kun til at frelse de hvide adamiske race 🙈🙊. så efter din mening skal kristne kun passe sig selv?
Anonym
#5. Postet 03-08-2024 af Anonym
Hele menneskeheden stammer fra Sem, Ham og Jafet. Noah's sønner og det er ikke hvide. Hvide folk, asiaterne stammer fra Jafet. Se på Unravelling truth in youtube. Han forklarer mange steder.
DDH
#6. Postet 08-09-2024 af DDH
forstå jeg det du skriver rigtig? Maner du at Jesus dødt er kun til at frelse de hvide adamiske race 🙈🙊. så efter din mening skal kristne kun passe sig selv?
Nej det mener jeg ikke, det er det Yashuah selv siger. Læs nu din Bibel. Matthæus 15, 21-28. Den kanaanæiske kvinde. En kvinde af kanaanæisk race kommer foran Yashuah og han gider ikke engang at svare hende til at starte med fordi hun ikke hører til hans folk, som er hvide. Da han så endelig svarer hende siger han selv at han IKKE er kommet for andre end de tabte får af Israels hus. Det er patriarken Jakob Israels hus han henviser til. Nu kan du se den idiot længere nede i kommentarerne, der ikke ved en skid om racekrigen, der kører for han er så hjernevasket af judeotards og deres syge trang til racebladning at der ikke er håb for ham. Han tror virkelig at negere, asiater og rødhuder er mennesker, men de er ikke skabt af Yahweh, og vil kun blive udslettet.

Den kanaanæiske kvinde vidste det godt selv at hun var ikke værdig til frelsen, hun kalder sig selv for en hund og Yashuah retter hende ikke, ej heller bede han hende om ikke at synde, for hun er ikke en del af hans mission. Han helbreder hendes datter ja, for det er normen at en sejrherre forbarmer sig lidt over en slagen fjende, der viser overgivesle.

Israel i mellemøsten er ikke det sande Israel men en satanisk illusion. Israels tolv stammer er idag Europa USA og Canada, hvide mennesker og KUN hvide mennesker. Folk, der siger andet er idioter. Du kan gå på Christogenea og lære mere. Yahweh være med dig.
Sojourner
#7. Postet 26-09-2024 af Sojourner
Jeg synes egentlig det er ret uinteressant hvor det står skrevet. Ser for mig ud til at være et indlæg skrevet af den ene grund: At få opmærksomhed.

Enhver med bare en smule bibelindsigt ved, at jøderne er lovet at de vil vende tilbage til området der blev navne-ænderet af Romerne til Palæstina.

Og med det historiske perspektiv i mente (1949 til DD) er det helt klart jøderne er vendt tilbage.
Mennesker dør i en konflikt. Civile dør. Det er noget l... Lige som Rusland og Ukraine

I endetiden skal jøderne vende tilbage til det forjettede land, som lovet. Og der er så én der IKKE er interesseret i jødisk tilbagevenden og endetid/dommedag.

annonceAdam og Eva