Vickie siger: Hi, I'm new here and I'm looking for a Godly man.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Oprettet 19-01-2021 af Anonym.
Datingprofiler uden billede
Halløw u all

Hvorfor??

Svar på indlæg

Anonym
#1. Postet 30-01-2021 af Anonym
Tanker om profil billede??

Der kan være mange gode grunde til, ikke at have billede på profilen.

Vi vælger altid et rigtigt godt billed, for at præsenter os selv. Sjældent et vellignende. Derved risikerer vi at "daten" bliver skuffet ved første møde.

Ser man ikke godt ud, får man måske ingen kontakt. Og ser man meget godt ud, tiltrækker det mennesker, for hvem det ydre er vigtigt. Det er måske ikke dem man helst vil på date med.

Måske bryder man sig ikke om at se sig selv, på billeder. Eller er billeder misvisende, i forhold til ens personlighed.

Det er selvfølgelig rart at, vide hvad man skal mødes med. Men, har man alder, højde og vægt kan man vudere, om det svare nogenlunde til ens præferencer. ( Og så kan man jo udveksle billeder ved kontakt )

Jeg har mødt mennesker, efter kun at have set et billede og de forestillinger det skabte, hos mig, var langt fra den jeg mødte.
Både positivt og mindre positivt.??

Håber at få lidt respons, omkring mine tanker.
Anonym
#2. Postet 31-01-2021 af Anonym
Hej Sallingbo

Vi er på godt og ondt, som Gud skabte os og evnen til at opleve tiltrækning i det vi ser. Det skal bestemt ikke opfattes negativt, det er bare sådan det er og heldigvis tiltrækkes vi alle af forskellige "typer" og skønheden og/eller tiltrækningen, ligger vel altid i øjet der ser.
Jeg kan ikke se logikken i at man "slører" sig selv, af frygt for hvad andre tænker om ens udseende. Vi ser ud som vi gør og det ændrer sig ikke ved at gemme sig........ ISÆR ikke i et forum som dette.
Jeg advokerer bestemt ikke for det overfladiske i udelukkende at fokusere på udseenet, men det er her det hele starter og der kan være mange ting i et billede der fanger. Det kan være hendes frisure, hendes smil, eller "det der" glimt i øjet
Ud af "niqabben" folks og lad os nyde mangfoldigheden
Anonym
#3. Postet 03-02-2021 af Anonym
Ganske simpelt kan det være, at man ikke ønsker at blive genkendt. Det kan skyldes både job og omgangskreds eller at x'en, børn eller familie ikke behøver at kende til profilen.
Når der er kontakt, kan billeder jo sendes privat.
Anonym
#4. Postet 07-02-2021 af Anonym
Det kan der være meget god mening bag? Det er ikke altid at man har lyst til at blive genkendt af et helt comunity.
Det kan være en fordel kun at vise sig selv for de få udvalgte? Jeg søger venner herinde fordi jeg VED med 110% sikkerhed at min kommende partner ikke skal findes i det virtuelle.
Gud har på ingen måde hjulpet mig med en partner. De to tidligere partnere jeg har haft var ikke Kristne. Og ja jeg er faktisk blevet afvist af samtlige Kristne kvinder som jeg har datet igennem årne.
Kald mig bare illetroende pessimist men der er også grænser for hvor sjovt det er at blive droppet med den mest lamme begrundelse. Når hun siger: "Jeg føler ikke at Helligånden mener at vi skal være et par." Så bliver man squ lidt træt.

Summa summarum: Jeg søger derfor kun venner mens jeg venter på et møde IRL. Som skal forene mig med hende jeg altid har søgt.
For man finder ikke en partner hvor man skal kæmpe mod hundredevis af andre for hendes gunst.

/JF
Anonym
#5. Postet 12-02-2021 af Anonym
Ja nu vover jeg
Grunden til jeg ikke har billede på er det simple. Jeg kan ikke finde ud af det. Grin bare. Teknik, computer ol er ikke mig. Jeg ser ud som jeg gør og lever med det
Man må tage forskrækkelse med HVIS vi ses
Anonym
#6. Postet 03-04-2021 af Anonym
Det var da et ærligt svar
Anonym
#7. Postet 03-04-2021 af Anonym
Godt svar
Anonym
#8. Postet 18-04-2021 af Anonym
Det kræver måske generelt en god portion mod?
- Modet til at stå frem som kristen
- Modet til at stå frem som et menneske der søger kærligheden
- Modet til at vise ens udseende, på trods af muligheden for, at man vil kunne blive afvist på den konto

Kh Maria
Vickie siger: Hi, I'm new here and I'm looking for a Godly man.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonceAdam og Eva